close

                                  <Time pass too fast>

 

Today I went out to dine together with my senior high school classmates.

It’s time pass too fast. Angel told to me that we had already graduated since 14 years.

I couldn’t believe it. It’s just like a dream.

Now my classmates are almost all of get married.

I can’t feel it already pass 14 years.

It’s so terrible numbers.

Ya~~it’s really time pass so fast.

I just can remember after class, Shu zhen and I like to eat a lot of snack.

That’s why I was get weight lot at that moment.

Today sasa talked about me before.

She said that she often take a lot snack for me.

But she usually told to me, don’t eat too much. It will be fat.

But when I heard that, I will upset to her. And then I continue to eat.

Oh~~my god.

I couldn’t remember it.

It’s so funny. Everyone laugh of me.

 

前幾天還在看阿尼的網誌文章


他在笑談學生生活時的樂趣,以及感嘆時間流逝的太快


沒想到今天我和高中同學聚餐,竟也輪到我來感嘆時光的流逝快速


我已想不起高中很多有趣的回憶,也許是時間太久了


也許也沒有像阿尼那樣的多彩多姿


我只記得以前常常要考試,所以要看書、寫程式
C++
是我最頭痛的部份,很少有及格過的分數


還記得以前我和範範是班上的2大門神,因為我們2個又胖又高的


打籃球時,我經常搶她的籃球,讓她哎哎叫的~~~


還有、還有......


穿著很拙很醜(褲子還是高腰的喔)的啦啦隊服比賽啦啦隊~~~沒得名,


但是得了個最佳精神獎,還什麼鬼的,今天大家在說,穿成那樣,跳成那樣,


會得名才有鬼咧


 


然後最討厭的是軍歌比賽,因為學姐會以老賣老的指使我們做這做那的


還要聲嘶力竭的亂喊亂叫,結果有沒有得名,我也忘了


另外最好笑的是我們竟然有佛教課(我也忘了是不是叫佛教課),這是每個禮拜都有的課,


是所謂的比丘尼來上課喔


每次只要師父一問到,要不要去佛堂靜坐、或是有沒有人要參加禪七,


全班就難得的靜默,此時尷尬氣氛充滿全教室…….但總是會有人跳出來要參加啦


以前的一切一切,現在事後細細的回想起來,才覺得有趣。


其實高中真的是很單純的學生生活,反而是專科的生活比較精彩


蹺課去看電影、晚上打高爾夫球邊聊天邊吃晚餐


上課看報紙+傳紙條+聊天


西門町討論報告+聚餐+拍大頭貼


還有什麼呢.....請三八雞補充吧,老人家~~~忘的快


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    西路迷亞 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()